Csodálatos természet gombabirodalom szemmel

Csodálatos a természet, hogy mit tud produkálni. Korábban már beszámoltam arról, hogy januárban aranyesőt láttam.

Ma egy kicsit nálunk is szállingózott a hó. Pár pihe hullott csak, itt-ott lehetett látni a földön, de gyorsan el is olvadt. Mondhatnánk, hogy korán jött vendég nem marad sokáig. Volt már ezen a télen jó idő és hideg is, sütött a nap is, meg azért fagyott is...Szóval szerintem elég szélsőséges az időjárás. De a növények ezen a téli napon is gyönyörűek. Mire gondolok? Ezt nézzétek meg! A képek ma készültek a virágoskertemben!

 

 

A Hóvirág, az ugye nem egy nagy dolog így  január végén, már máshol is láttam!

De a szegfű!!!

 

 

Ezek a növénykék élni akarnak! Nincs bennük szomorúság, nincs bennük kétely, kétség, nem találnak kifogásokat! Egyszerűen élni akarnak és ezért mindent megtesznek!

Hálás vagyok, hogy ennek a csodának részese lehetek!